අක්කා කෝස් ....

A / L කරන කාලේ අපි සෙට් එකේ හිටිය කොල්ලෝ පස් දෙනෙක්. හොදම පිස්සෝ ටිකක් තමා හිටියේ. අපට ඉතින් එක එක කාලෙට එක එක ආසාවන් එනවනේ,  ඔහොම ඉන්නකොට වත්තේගම පැත්තේ ඉන්න මගේ යාලුවෙක් අවුරුදු 24 ක අක්කා කෙනෙක් එක්ක යාලු උනා. මුත් ඉස්කෝලේ රගර් ටීම් එකේ ඉන්න එකෙක් නිසා මුගේ ඇග පත එහෙමත් තියෙන නිසා වයස අවුලකුත් නැ වගේ. දැන් ඔය සීන් එක දැනගත්තට පස්සේ අපිටත් ආසාවක් ආව අක්ක කෝස් එකක් කරන්න.  වැඩේ ලේසි නැනේ. අපේ උන්ට තියෙන අමාරුවට අපේ සර් කෙනෙක්ගෙන් අහනවා " සර් අපට වඩ වැඩිමල් ගැණු ළමයි අපිට කැමතිද..??"
ඔහොම ඉන්නකොට මාතර පැත්තේ ඉදන් අපු මගේ යාලුවෙක් , මු විදින්න ඕන හොදම දුක් විදලා අක්ක කෙනෙක් සෙට් කරගෙන. නුවර අපි නම් ඒ කෙල්ලගේ ඉස්කෝලෙට කියන්නේ ආප්ප කඩේ කියල.  කොහොම හරි කමක් නැ උ අක්ක කෙනෙක් එක්ක යාලු වෙන්න හොර ID එකකුත් හැදුව. උ අපට කිව්වේ ඒක සිරා කරන්නේ නැ කියල , ඒ උනාට මු බොක්කෙන්ම කරනවා. 
මම එක උගේ කටින් අල්ලාගත්තේ. 
" මචන් උබේ බඩුව ඉස්කෝලෙදි ආප්ප දානවලු නේ, හි හි හි "
මුගේ මුණ නිකන් රතු වෙලා අඩන්න වගේ දැන්. බොක්කෙන් කරන නිසා මුට අප්සට්. 
" අයියෝ එපා බන් , පව් "
" හා හා පල පල ඩෝ"
ඔන්න ඕකත් කොහොම හරි ලව් එක කරගෙන යනවා. 
ඊට පස්සේ අපේ තවත් එකෙක් , ක්ලාස් එකේ පාට් ටයිම් ජොබ් එකකට ආව අක්ක කෙනෙක්, එකී පේරාදෙණිය කැම්පස් එකේ බඩුවක්, හැබැයි හිතාන ඉන්නේ එහෙම. මට නම් එකී  අල්ලන්නේ නැ. ඒ උනාට අරුට තිබ්බ සික් එකට උ මෙකි එක්ක යාලු වෙලා. අපි සීන් ඒක දැනගත්තේ මු ක්ලාස් එකෙන් වල බැහැල පේරාදෙණිය මල් වත්තට එකිත්  එක්ක ගිහින්. ඒක තමා මාරු සීන් ඒක,
මු දැන් එකිත් එක්ක ඉන්නකොට මු අහල
" මට කිස් එකක් දෙන්නකෝ " ඔය පලවෙනි දවසෙම පේනවනේ අපේ උන්ගේ හැටි 
හි හි අරකි දීල තියෙන්නේ මාරු උත්තරයක් නේ, " හරි හැබැයි මාව කසාද බදින්න ඕනේ ,, හරිද "
අරුගේ දෙලොව රත්වෙලා.,  පස්සේ තමා දන්නේ මෙකි ගොඩක් දුෂ්කර පැත්තක කෙල්ලෙක් ලු. එකයි. 
නුවර පැත්තේ කෙල්ලෙක් එහෙමනම් කිස් එක පටස් ගාල එනවා.  ඔන්න දැන් අපේ උන් තුන්දෙනෙක් අක්ක කෝස් කරනවා. හැබැයි ඒ ඔක්කොම සිරා නෙමේ, උන්  අපට කියන විදියට. 
ඔන්න ඔහොම ඉන්නකොට අපේ හිටිය කොටා කියල පොරක්. මු නිකන් අර පුස් ඉන් බුට් එකේ පුසා වගේ. 
දොඩන්වල හන්දියේ ෆැෂන් බග් එකේ අක්ක කෙනෙක් එක්ක යාලු වෙලා. එකී නම් මුගේ ගෙවල් පැත්තේ. වයස 25 ක් ලු. ටික කාලෙකට කලින් ඒකිව කොල්ලෙක් රවට්ටලා. තේරෙනවනේ . මුත් ඉතින් බොර දියේ මාළු බැව. 
දැන් ඉතුරු මම විතරයි නේ, මට ඔය කාලේ කෙල්ලෙක් නැ. වැඩි ආසාවකුත් තිබ්බේ නැ. ඔහොම ඉන්නකොට අර මල් වත්තේ ගියපු එකා අදුරන අක්ක කෙනෙක් ඉන්නවා. අපේ පන්තියේ මාත් එක්ක එකට ඉන්න එකෙක් එක්ක යාළුවෙලා රජ බුට් එකක් කාල. එකී කියල " අනේ මල්ලි මට නිකන් මැසේජ් කර කර ඉන්න හොද ඔයා වගේ මල්ලියෙක්ගෙ නම්බර් එකක් දෙන්නකෝ කියල. " ඔන්න පේනවනේ කෙල්ලොන්ගේ සික් එක.  එයාගේ ඉස්කෝලේ නුවර තියෙන සුවර්ණ ...ලි  කියන එක. එයාට මධු  මල කියල කියමුකෝ .
මටත් ඉතින් මොකද කියල මම මැසේජ් කර කර හිටිය. ඒ උනාට මෙකි එක්ක යාලු වෙන්න බැ මොකද, මගේ අර යාළුවාත් එක්ක ඉන්න කාලේ කරන්න තියෙන ඔක්කොම කරලා ඉන්නේ. අපි කොල්ලෝ ලග රහස් නැනේ. කෙල්ලෝ එක්ක කරන ඔක්කොම කියනවා. 
" මචන් උබ මේකිට සිරා නම් කරන්න එපා " හි හි රජයේ අවවාදය. 
මාත් ඉතින් දවස් දෙක තුනක් මධු මල  හම්බෙන්න එහෙම ගියා. මහා බොලද එක්කෙනෙක්. රවට්ටලා ඇනල මාරු වෙන්න ගේමක්ම නැ. මොනවා උනත් පව් . ගොඩක් අහිංසක අක්ක කෙනෙක්. 
ඔන්න දැන් දැන් එක එකාට ප්‍රශ්න එනවා.  
අර කැම්පස් එකේ අක්ක ට මගේ යාළුවා බුට් එක තිබ්බ. උ එහෙම කිව්වට අපිට ආරංචි උනේ එකී මුට බුට් එක තිබ්බ කියල. කමක් නැ, ඒකිට අපේ ක්ලාස් එකේ ලොක්ක කෙස් දාල. ඒකලු හේතුව. උට එකේ ගානක් නැ. උට හැමතැන කෙල්ලෝ. 
අර වත්තේගම ඉන්න එක , දවස් හතරක් විතර උගේ කෙල්ල එක්ක රුම් ගානේ ගිහින්.  දැන් මුට එපා වෙලාලු. මු කරේ පොල්ල තිබ්බ එක. මාරු සීන් එක කියන්නේ අර අක්කටත් ඕන වෙලා තියෙන්නේ ඒකම තමා. 
" මචන් ඒකිට ඕන වෙලා තිබ්බේ ආතල් එක විතරයි. " , අනික මගේ යාළුවගේ අම්ම දැනගත්ත නම් උ මෙලවකට මැරිලා. 
අන්තිමට ඉතුරු උනේ  මගේ ආප්ප කඩේ යාළුවා විතරයි. 
අපරාදේ කියන්න බැ " ඒ කෙල්ල මුට බොක්කෙන්ම කරනවා ", අපිට වඩා එකක්ලුනේ වැඩිමල්. ඒ උනාට ඒකිගේ මාර ලොකු සීන් තියෙන්නේ.  මහා පණ්ඩිතයි. ඔහොම ඉන්නකොට මෙකි මට මැසේජ් කර කර කියනවා " එයාට වෙන ගැණු ලමෙක් හිටියද , " මම ගත් කටටම කිව්වා නැ කියල.  දැන් ඔහොම ඔහොම උගේ වැරදි මගෙන්  අහනවා. ඕනෑම බබෙක් ට තේරෙනවා නේ ඕවා අහන්නේ ඇයි කියල. 
ඔන්න ඉතින් හා හා පුරා කියල එකී මුට වෙසක් දවසෙම බුට් එක තිබ්බ.  
අහ අර ෆැෂන් බග් එක. එකී තාම ඉන්නවලු. ඒ උනාට මගේ ෆ්‍රෙඩ වෙන්ඩ ලෝයර් කෙනෙක් එක්ක යාලු වෙලා ඉන්නේ. 
අන්තිමට අපේ උන්ට අක්කලත් එපා උනා ....... 

7 comments:

මාධව විදුරංග said...

අක්ක කේස් එකක් මගෙත් හෑව්! ඉස්සරහට මගේ එකේ දාන්ට ඕනි!

Unknown said...

හපෝ අපි නං නෑ ඕවට......

Unknown said...

මාත් පොඩි අක්කා කොස් එකක් කර වගේ මතකයි

මැක්ස් පේන් said...

අහ්හ් ඔව් ඔව් අර පැපොල් මුණක් තියෙන බඩුව ගැන නේ ඔය කියන්නේ :ඩි
හුකැස්...........

දූපත් වැසියා said...

අපි නම් B.A කෝස් නොකරමි. (BA= බාල අපරාධ)

Unknown said...

මම නම් මේ දවස් වලත් අක්කා කෝස් එකක් තමයි කරගෙන යන්නෙ.
හික්ස්

SilentSahan said...

happa mewata kohoma uththara dennada...

Post a Comment

සිංහල බ්ලොග් කියවනය