සර් ගේ ගුරු ගෝල love එක.


එය එකතරා පන්තියකි.  සර් තරුණ වයසේ කොලු ගැටයෙකි. තාරක  ඉගෙන ගත්තේ ද මේ පංතියේය. ඔහුගේ පාසල් සෙට් එකේ කිහිපදෙනෙකුද මෙම පන්තියේ ඉගනගෙන 
ඒ ලෙවල් විභාගයට ලියන්න වලි කමින් සිටියේය. සර් හා ගෝලයෝ ටික බුදු ෆිට් එකේ හිටපු සෙට් එකකි.  
අතල් සීන් එක පටන් ගන්නේ සමනලී ගේ මතු වීමත් සමගය. අප කාටත් ඇය පළමුව දුටු විට සිත ආදී ගිය බව අමුතුවෙන් කියන්න ඕනා නැත.  ඇය අපට වඩා ඉහල පන්තියක සිට ඇති බව කිවේ 
අපේ සර් ය. මොකද සර් තමා සමනලී ගේ සර්. 
කාලය ගෙවී ගියේය. සමනලී ගැන සර් කතා කරනවා වැඩි බව මට හොද හැටි තේරුණි, මම සර් ගෙන් කෙලින්ම ඇහුවේ " සර් අරයට ටෝක් නේද..?? " 
හේ හේ හේ හේ .... සර් ගේ මුවගට පැනි සිනාවක් අවේ ඉබේටමය. " පිස්සුද.." එහෙම එකක් නැ" ඒ සර් ගේ රිප්ලය් එක,
 ඔහොම මෙහෙම ඉන්න විට, සර් මට කෙටි පණිවිඩයක් ඒවා තිබුනේ මගේ මොබයිල් ෆෝන් එකටය. " මේ තමුසේ අරකිට මම ගැන හොද කියන්න.. එට පස්සේ කියන්න මම එයට කැමැත්තෙන් ඉන්නවා කියල."
ඒක කියන්න තියන නිසාද කොහේදෝ සර් මගේ නම්බර් ඒක එයාට කලින් දී තිබුණි. දැන් තම මට හොදට  තේරෙන්නේ.  
මාත් ඉත්න් වෙන වැඩක් නැති නිසා සමනලී ට මේක කියල බැලුවා. මල කෙලියය් එයාට ඩොන් ගිහින්..
" අනේ මේ එයාට කියන්න එයා මගේ සර් විතරය් වෙන කිසිම දෙයක් නැ "
කොහෙවත් යන මගුලක් නිසා මට බැනුම් අහන්න උනා...... 
" සර් වැඩේ බකල් .. එයාට මල පැනල " 
"ඒක තමා නේ... හරි තාරක ඕක ඇත ඇරලා දමු.".. බැරිම තැන සර් කිවේ එලෙසය. 
ඔය අතරේ සමනලී මට විටෙන් විට කෝල් කරය, මැසේජ් කරය්.  ... 
ඒක දවසක් මට සර් මුණ ගැසුන වෙලාවක මම සර් ගෙන් මෙසේ ඇසුවෙමි ..  " සර් සමනලී ගෙන් ඇහුව නේ...?? " පොර ගත කටටම කිවේ 
මම ඇහුවේ නැනේ... යකෝ මේක මර කතාවක් නේ.. මටම අහන්න කියල දැන් කියනවා ඇහුවේ නෑලු.  පොර සමාජෙට  දාගෙන  ඉන්න වෙස්මුන ගැන මට තේරුණි. ඔහු අනිත් කොල්ලොන්ට කියන්නේ සමනලී සර් ගේ පස්සෙන් එන කතාවකි,  අපේ හිටිය සමහර මෝඩ කොල්ලෝ 4 ,5 දෙනෙක්  සර් කියන පට්ට බොරු ඇත්ත ලෙසම සලකනවා,
හේ හේ හේ අනේ ඉත්න් මුන්ට කවද හරි ඇත්ත තෙරෙය් කියල මමය් තව මගේ යාලුවෙකුය් බලාන හිටිය.. 
දැන් සීන් ඒක බරපතල වීගෙන එන්නේ.  සමනලී ට අපේ සර් ආදර ගීත ටය්ප් කර මහ රෑ මැසේජ් කරනවා.  මට මැරෙනකම් හිනා. ලොලේ ලොල් වැවේ පොල්...
නමුත් සර් ලෝකයට කියන්නේ එයා සර් ගේ පස්සෙන් එනවා ..... 
මෙතන ඇත්ත සීන් ඒක දන්නේ ඉත්න් මම නිසා සමනලී මාත් එක්ක දැන් ගොඩක් ෆිට් ය. මොකද දැන් ලෝකය සිතාන ඉන්නේ ගෝලයා සර් ගේ පස්සේ ඇවිත් නොන්ඩි වෙනවා කියල.  
කාලය ගෙවී යය්.  සමනලී කොහොමත් සර් ට කැමති නැත. 
විභාගේ රිසාල්ට් එන්නත් දැන් ලගය්. 
සර් හම්බෙන්න අපි විටින් විට යය්. ඒක දවසක් ඔහොම ගියාම මම සර් ගෙන් හොරෙන් ඇහුවේ " සර් තාම අරයට ටෝක් ද..???"
"පිස්සුද තාරක, එහෙම දෙයක් නැ, දන්නවනේ මම ගොලයෝන්ට නැ කියල."...... අහ්හ් එහෙමද කියල ඇසු මම එහෙනම් "සර් මම එයාගෙන් අහනවා,"
රිසාල්ට් අවම. හේ හේ හේ හී.........
පොරගේත් අව්ලක් නැ, " හරි තාරක මම ඕන හෙල්ප් එකක් දෙන්නම්, " .. මෙසේ කියූ සර් මී ලගට කරන්නේ මාරු වැඩක් ය.
රිසාල්ට් එන්න දවසක් කලින් තියෙද්දී සර් කෙලින්ම සමනලී ගෙන් මුනටම කැමැත්ත අසා ඇත. 
" සමනලී ඔයා ආදරේ මටද ..?? නැත්තන් තාරකටද..??"
වත්තේගම බස් එකකදී අහල තියෙන්නේ.  සර් ම තමා ඕක කිව්වේ. 
මම පුදුම විය. මට ඕනෑම හෙල්ප් 1k  දෙන්නම් කියූ පොර , මට කලින් එයාගෙන් කැමැත්ත අහල...........
පළමුව කෝල් ඒක ආවේ සර් ගෙන්ය. " තාරක ඉක්මනට එන්න." දෙවනුව කෝල් ඒක ආවේ සමනලී ගෙන් ය. " ලොකු අව්ලක් ඉක්මනට එන්න."
මම ඉස්සෙල්ලම ගියේ සර් හම්බෙන්නය. "බලනවා  තාරක අරකි මගෙන් ඇහුවනේ." එහෙම කියා පොර මට මැසේජ් වගයක් පෙන්නුවේය.
එකේ තිබ්බේ මම සර් ට ආදරේ මගේ සර් කෙනෙක් විදියට විතරය් කියල.   මට එකේ වෙනසක් නැත.  මට දැන් කතාව තේරෙය් මට හෙල්ප් ඒක දෙන්නම් කියූ සර් මට කලින් වැඩේ දෙන්න ගිහින් වගේ. 
මගේ යාලුවෙක් ඇමතු මම, සිද්දිය කිව්වේ ...
" මචන් සර් බොරු කියන්නේ පොර මැසේජ් ඒක පෙන්නුවේ උබල දෙන්නව කොටවන්න, අහු වෙන්න එපා. " .. පොර එසේ කිවේ සර් ගේ මැසේජ් වල තැනින් තැන අඩු බව දැකපු නිසාලු.... 
හේ හේ හේ හේ හේ පොර කැම්පස් ගියාට අපිව අන්දන්න තව මහන්සි වෙන්න වෙය් බන්.  
ඊළගට සර් එයාගේ වැරදි මගේ අතින් දොඩවන්න පටන් ගත්තේය... "සමනලී ඔහම හිටියට මාර දරුණු බඩුවක්. " 
... ඔන්න සර් කියන කතා.. අපි දැන් සීන් ඒක දන්නා නිසා පාඩුවේ සිටියේ මොනවා උනත් සර් කියන තැන දෙන්න ඕන නිසාය. අපි මේ ගැන කාටවත් නොකියන්න තීරණය කලේ ඒ නිසා. 
ඔය සීන් ඒක උනේ පැය 2 ක් වගේ පොඩි වෙලාවකය. 
ඊළගට මම ගියේ සමනලී හම්බෙන්නය.  මම මුකුත් දන්නේ නැති විදියට  " මම සීන් ඒක එයාට කිව්වේ නෝන්ඩියක් දමමින්ය. ..  " සර් ගෙන් ඇහුව නේද..?.."
අම්මටසිරි සමනලිට තරහ ආවේ නිකන් සුළි කුණාටුවක්  වගේ..  "අනේ මම ඔය මී හරකගෙන් ඇහුවේ නැ.. මට කියනවා කව්ද එහෙම කිව්වේ..? " මම උත්තර දෙන්න කලින් එයා උත්තරේ දැනගෙන ...
"යමු මාත් එක්ක ....  ඔය මිනිහට දෙකක් කියන්න. " සිරාවටම මෙකි මාත් එක්කම හම්බෙන්න ගියා..
"මොනවා උනත් එයාට බනින්න එපා  . ඕක අපේ සර් නේ.." මම එසේ කිවේ එයාගේ මුණ  රතු වී තිබෙනු දැකය.  යන විදියට නම් මෙකි කනේ පාරක් වත් දෙය් අද...
ඔක්කොටම කලින් මම ඉස්සරවෙලා ගියේ කලබගැනියක් උනොත් නතර කරන්න හිතානය. 
අපිව දැක්ක ගමන් සර් ගේ මුණ දෙල් ගෙඩියක් වගේ විය,  කියපු බොරු අතේ පත්තු වී ඇති බව සර් දනී.  .... සමනලීව මම ලගම තියාගන්න මම වග බල ගත්තේය. 
දැන් අපි මුනට මුණ බලාන සිටි... 
ලජ්ජා නැතුව සර් සමනලිට කිව්වනේ මාත් එක්ක කෝච්චියේ යමුද කියල......
" සමනලී ගත කටටම කිව්වේ බැ කියල... " 
මම නම් පලෝව පලාගෙන යනවා, අය යකෝ ලැජ්ජාවක් තියෙනවනම් ඔහොම අහය්ද.............
සමනලී සර්ට පේන්නම  මගේ ලගට ඇවිත් "අපි යමු"....... 
මම ඊළගට හරි බලන විට සර් ස්ටෂන් ඒක පැත්තට යනු දැක්කෙමි....
මට තාම උන සීන් ඒක හිත ගන්න බැරිය....  අය සර් මේ වගේ තත්වෙකට පත් උනේ........????? 
සර් ට කර කියාගන්න දෙයක් නැත. ගහපු කෙප්පේ හැටියට සර්   මෙතන හිටගෙන ඉන්නේ කොහොමද කියා මට හිතාගන්න බැ.....
එතන උනු ඉතුරු ටික කියන්න ඕන නැත.......
ටික වෙලාවකින් සර් සමනලී ට බැන බැන මැසේජ් එවන්න පටන් ගත්තේය...   " සර් සර්ටම බැනගනිමින් මැසේජ් කරය්....."
............  මෙතනින් පස්සේ ලොකු ලොකු සීන් ගොඩක් ආවේය..  ඒවා පස්සේ වෙලාවක කියන්නම්.......... 
මෙහි එන 
මම  : වෙනත් පුද්ගලයකි.
සමනලී : වෙනත් කෙනෙක්.
  ඇත්ත සීන් එකකි.
නම් ගම මනක්කල්පිතය් ..

0 comments:

Post a Comment

සිංහල බ්ලොග් කියවනය