VALENTINE ...

ආහ්... අද පෙබරවාරි 14 නේ... උදේ පාන්දර නැගිටිනකොටම මතක් උනේ ඒක.. මට මොන වලන්ටය්න් ද. අල්ලපු ගෙදර අක්කට වැටෙන් ලය්න්. 
අද නම් ආතල් කතාවක් කියන්න නෙමේ යන්නේ.  ඇත්තම කියන්නම් කෝ, මේ පාර මට ලව් කරන්න කෙල්ලෙක් හිටියේ නැ. ඒ නිසා මේ පාර වලන්ට්ය්න් තනියම.
හැමදාම වගේම, හේ හේ හේ හේ...
අම්මෝ අද ක්ලාස් .. මම  පටස් ගාල ලෑස්ති වෙලා පාරට බැස්සේ අද  හොද දවසක් වෙය් කියල හිතාගෙන. 
බස් එකෙන් කෙලින්ම ගියේ මාකට් ඒක ලගටය, එතනින් බැහැල මහකන්ද බස් එකේ නැග්ග. වෙනද වගේම කැම්පස් කස්ටිය වගේම වෙන වෙන අයත් එකේ ඉන්නවා.  
දිගු දෑස දුටුවම
හැගෙනවා පෙර සේම, 
..... හේ හේ හේ අෆෝ උදේ පාන්දරම යන්නේ මහා බූට් සින්දුවක් නේ.  බස් එකේ කොන්දා තව තව සද්දේ වැඩි කරනවා, 
කොන්දා හොද බූට් එකක් කාල වගේ, 
ඔහොම මෙහෙම වෙනකොට ක්ලාස් ඒක ලගටත් බස් ඒක ඇවිල්ල. 
අෆෝ මනෝ පාරක් ගහගෙන ඇවිත් මම හෝල්ට් දෙකක් පහු කරගෙන ගියා .
අද නම් මහා බෝරින්ග් දවසක්. ක්ලාස් එකට ගියපු ගමන්ම බැලුවේ මගේ හේ හී ... මගේ අරයා ඇවිත් ඉන්නවද කියල.එයත් තම නෑ.  කැරකෙන පුටුවේ කැරකෙමින්  පැය බාගයක් විතර ඔහේ ගත කරේය. මෙලෝ රහක් නැ. 
අෆ්ෆා ඇති යන්තන් පටන් ගත්ත. සුළු මොහොතකින් පට්ටම සුවදක් ,, මට ඒ සුවද හොද හැටි පුරුදුය්, එය වෙන කාගෙවත් නොවේ , මගේ ක්‍රෂ් එකේ සුවදය.  සුවර් එකටම ඔරිජිනල්  ෆ්‍රාන්ස් සෙන්ට් එකක්.   ඇය අද ලස්සනය, වෙනදට වඩ ගොඩක් ලස්සනය. ඇගේ කම්මුල් දෙපැත්ත රෝස පාටවී ඇත. ඒ ලැජ්ජා නිසා නොව ඒ ඇගේ ලස්සනය ,කොන්ඩේ ලේයර් කරලා.  තොල් පෙති නිකන් ඇන්ජලිනා ජොලි ගේ වගේ.  
මල කෙලියය් . මම වැරදිලා ඉදගෙන තියෙන්නේ එයාගේ පුටුවේ. අම්ම ගහය්. එයා මම ලගට වී බලාන ඉන්නවා. මට කතා කරගන්න බැරුව.  දැන් මගේ මුණ දිහා බලාන ලෝකේ තියෙන ලස්සනම හිනාව දැම්ම. මගේ හිත ගන්න පුළුවන් උනේ එක්කෙනෙක් ගේ හිනාවකට විතරය්. දැන් ඒ රෙකෝඩ් ඒක ඉවරය්.   දැන් මෙයා.  මම ඉක්මනට නැගිටිලා මගේ පුටුවේ ඉදගත්ත. 
"Mr . ඉසුරංග  දැන් අපි ක්ලාස් එකට එමු නේ.? ". මගේ සර් මට චාටර් නෝන්ඩියක් දැම්මේය. 
ක්ලාස් ඒක ඔහේ ඇදීගෙන ගියේ කෙසේදය් මමවත් නොදනී, 12. මම ක්ලාස් එකෙන් පැන ගත්තේ , ගෙදර ගොස් මැච් ඒක බලන්නය.  මට මැච් එකක් තිබුනොත් සියල්ල අමතක වේ.  හුටා අරයට කතා කරන්න මතක් උනේ ටවර් ඒක ලගට අවට පස්සේ. 
මැච් එකත් ඉවරය්. ඔහේ කම්මැලි කමෙන් හිටි මම මගේ ජිවිතයේ වෙනස් නොවුන යාලුවෝ දෙතුන් දෙනා අතරින් ඉන්න ගැහැණු ළමයෙක්ට මැසේජ් එකක් දැම්මේ 
" මේ මට කිස් එකක් දෙන්න බැරිද..? " 
පටස් ගාල රිප්ලය් අවේ " අනේ බැනේ මටත් නැනේ :( "
" බොරු කියන්න එපා, සත හතලිහය් නේ යන්නේ "
" මම ඇත්ත කියන්නේ අද දවසම වලි, මම හොදටම අඬල ඉන්නේ, " .. අෆෝ  මුන්ට ඒක දවසක් වත් හොදින් ඉන්න බෑ.. 
හොදම යාළුවා උනත් පවුල් ප්‍රශ්න වලට අත දන්න හොද නැ. මම මගේ පාඩුවේ ගනන් නොගෙන හිටිය.
ඊට පස්සේ තව මගේ යාලුවෙක් ට මැසේජ් එකක් දැම්ම. උත් " මචන් වැඩක් නැ බන් .. එකී මට කියනවා වෙන කෙල්ලෙක් හොයාගන්නලු "
..  තව එකෙක්ට මැසේජ් කරා.. " වැලේ වැල් නැ බන් " 
මම කල්පනා කරා බැලුවෙමි ..
අන්න මගේ ගජ මිතුරා යකා මීයට මැසේජ් එකක් දැම්ම.
මිනිහ දැන් තනිකඩයෙක් ලු..
" මචන් වරදක් නැ බන්, අද දවස ෆිට් "...මම ගනන් හදා බැලුවෙමි,  අදර සම්බන්දයක් තියෙන අය ට අද රටේ නැති ප්‍රශ්න, 
තනිකඩයට මෙලෝ අවුලක් නැ. 
එකට හේතු දන්නේ නැ , ඒ උනාට, අද ගොඩක් මිනිස්සු ආදරේ ජිවිතේ කරගෙන ඉන්න නිසා තමා ඔය ප්‍රශ්න ඇති කරගෙන ඉන්නේ. අපි ආදරේ කරන්න ඕන . එකෙත් සීමාවක් තියෙනවා. මොකද ආදරේ කරනවට වැඩ මේ ලෝකේ ඕන තරම් අපට ඕන කරන දේවල් තියෙනවා , අපි රස්සාවක් හොයාගන්න ඕන, ඉගෙන ගන්න ඕන, යාලුවෝ ඇති කරගන්න ඕන.,
එත් ගොඩක් යට ආදරේ ජිවිතේ කරගත්ත නිසා යාළුවොත් නැ, ඔලුවට කිසිම සතුටක් නැ. 
මම මේ කියන්නේ  ආදරේ නොකර ඉන්න එපා කියල නෙමේ. අපි හැමෝටම ඒක ඕන අනිවාර්ය දෙයක්. එත් ඕක ජිවිතේ කරගන්න ගිහින් අමාරුවේ වැටෙන ඒක නම් මහා බොලද වැඩක්. 
සමහරුන්ට යාලුවෝ නැ.
සමහරුන්ට සතුටක් නැ.
සමහර අය මැරෙන්න යනවා,
සමහර අය දවසම අඩනවා, 
 ඒවා දැක්කම මට  " ඇඩෙනවා තනි ඇසට " ... 
අනුන්ට ආදරේ කරන්න කලින් තමන්ට ආදරේ කරන්න....


0 comments:

Post a Comment

සිංහල බ්ලොග් කියවනය