මගුල් ගෙදර දා මම වෙන මගුලක ...

ඒ 2011 ජනවාරි 26 , 
අපේ ගෙදර අය මගුල් ගෙදරක යන්න දැන් සති ගානක ඉදන් ලෑස්ති වෙනවා, අපෝ මල ඇනයක් නේ, 

ඔය අතරේ මම සති ගානක ඉදන් plan එකක් ගහනවා මගුලට නොයා කට්ටි පනින්න, 
අම්මා ඇති යන්තන් මම ගානට අමුණලා කරලා නයෙක් අරිය , " අම්මි මට එදාට ඉස්කෝලෙන් එන්න කිව්වා අස්වීම ගන්න, ඒ නිසා කොහොමත් යන්න වෙනවා" .. 
ගෙදර අයත් ගානට ඒක ගිල්ල...
දැන් ඒ දවසට වැඩක් දාගන්නත් ඕනෙනේ. මගේ හොදම යෙහෙලියක්  එක්ක දාගත්ත අපොඉන්මන්ට්  එකක්. මට එයාව කොහොමත් හම්බෙන්න ඕන කමක් තිබ්බ. මොකද එය මම නිසා එයාගේ තාත්තා ගෙන් හොද කනේ පාරකුත් කල ඉන්නේ, ඉතින් එකට සමාව ගන්නත් ඕනෙනේ. පුදුමය් එය හා කිව්වා මාව හම්බෙන්න.  
ඔන්න ඉතින් දැන් දවස හරි, අපේ ගෙදර කස්ටිය උදේ පාන්දර ගියා.  මට නැගිටුනේ අරයා දුන්න කෝල් එකක් නිසා. " හෙලෝ නැගිටිනවා , ඔහොම නිදාගන්න එපා, මට ජෙල. " ඒක හරි කතාවක් නේ .. " ඔයානම් හොදට නිදි. මම පාන්දර ඉදන් ඇහැරිලා. " 
එකට ඉතින් මම පලිද..?
මම ඒක එයාගෙන් ඇහුවේ නැ.
"ඒවා මම දන්නේ නැ , 9 ට kcc ඒක ලග  අපේ ක්ලාස් ඒක ලගට එන්න."  
ඔන්න ඉතින් ඕඩර් දෙනවා , මොනවා කරන්නද ? නොයා බැනේ, 
ඔන්න ඉතින් මම 9 වෙනකොට ආව.  
කෙල්ලොන්ගේ පුරුද්ද, වෙලාවට වැඩ නොකරන ඒක.. තාම නැ. මට දැන් නම් ඉතින් මල පනිනවා. විනාඩි 45 පහකටත් වැඩි තම නැ,  මොන මගුලක් ද. ?
අහ්හ් අර එන්නේ, ඇතින්, හිනා වේවි එනවා, හරියට නිකන් අවුරුදු 6 ක විතර පොඩි ගැණු ළමෙක් වගේ ඇඹරි ඇඹරි , මොනවා උනත් මාර ලස්සනක්, හෙහෙ එත් කවදාවත් මම ඒක මුනට කියල නැ, කවදාවත් එහෙම කියන්න හොද නැ, එතකොට ඒ ගොල්ල ටිකක් උඩින් යන්නේ, ඒ නිසා හිතේ තියාගෙනම හිටිය. 
" අනේ බලන්නකෝ බස් ඒක හිමිට නේ ආවේ" ගැසුවේ අමු කෙප්පයක් බව දැනගත්තත් මම කරබාගෙන හිටිය.  " මේ මම ක්ලාස් එකට ගිහින් එන්නම්, අද ප්‍රැක්ටිකල් නේ " 
ඒවා හදේ, මම හිතෙන් මුමුනමින් ඉන්න විට , එය මගේ මුණ දිහා බලාන හිනා උනේ මම යන්න දෙන්නේ නැති බව දැනගෙන වගේ. 
ඔහොම ඉන්නකොට " කොහොමද දැන් කන..?" 
"ඔයාට විහිලු, තාත්තා එදා ඉදන් තම මාත්  එක්ක කතා කරන්නේ නැ. "
ඒක උනේ මගේ වරදින්ය. ජනවාරි 31 එය මාව හම්බෙන්න ආව, එහෙම ඉන්නකොට මම යන්න දෙන්නේ නැතුව  වල්පල් කියා කියා හිටිය, අන්තිමේට අපි කාටත් නොදැනීම වෙලාව හවස 5 වෙලා,  අනේ මම යනවා හොදටම වෙලා ගිහින්, මාත් ඉතින් හා කියල යන්න දුන්න,
" හවස 6 විතර වෙනකොට මෙන්න බොලේ මට මැසේජ් එනවා " මම ඔයාට කිව්වා නේද , දැන් හරිනේ මට හොදටම බනිනවා..?" ඒ වෙලාවේ මම හිටියේ යාලුවෝ සෙට් එකක් සමග ආතල් එකක් දමමින්ය. 
අෆෝ මල මගුලය්, මාත් බොරුවට අය්යෝ මම නිසානේ මෙහෙම උනේ කියල කිව්වා. ඒ උනාට ඉතින් මගේ හොදම යාලුවට උන මේ ඇබැද්දිය නිසා ටිකක් දුක හිතුන. යාලුවෝ උනාම එහෙමනේ, 
ඔන්න දැන් ඉතින් පටන් ගත්ත, අපේ සංචාරය, " අනේ මට ඇවිදින්න බෑ", හැමදාම ඔය බනේ කිවුවට එයා මම යන තැනම පස්සෙන් එනවා.  මට බැන බැන ම එනවා. 
ඔන්න ඔය අතරේ මගේ යාලුවෙක් , " අඩේ මචන් උබ කොහෙද ..? " , මචෝ මම වැව රවුමේ , අඩෝ මම ඉන්නේ .......... ඒක ඒ පැත්තේ තියන ප්‍රසිද්ද බවුද්ධ පාසලක්. 
මම ඇහුව උබ මොකද එතන කරන්නේ කියල,  මොනවා කරන්නද  මමත් මිනිහ එන්න කියපු නිසා එතනට ගියා. මිනිහගේ කෑල්ල ඉන්නේ ඒ ඉස්කොලේ , එයත් අද ලිවින්ග් ඒක ගන්න අවිල්ලලු.  අරු අතන බංකුවක් උඩ ඉදගෙන අමු කට්ටක් කනවා.  විනාඩි පහෙන් එනවා කියල ගියාලු, තාම නැල්ලු.උගෙත් එක්ක චැට් එකක් දමා ටික වෙලාවකින්  පිටත් උනේ අපේ සංචාරය යේ පටන් ගන්නය. දැනටම කිලෝමීටර්  4 ක් විතර ඇවිද්ද මයේ හිතේ. අපේ අම්මල මේක දන්නවනම් ඉතින් මගේ මල ගෙදර තමා,  මගුල් ගෙවල් පැත්තක තියෙය්.  මෙහෙම ඉන්න තියෙනවනම් ජිවිතේ කොච්චර සැහැල්ලුද. අනික වෙලාව යනවා දැනෙන්නෙත් නැ,    කොහොමෙන් කොහොම හරි එයා අද ක්ලාස් එකෙන් වල ,  එයාගෙත් ඒකට අකමැත්තක් නැ, කෙල්ලෝ නේ, හොර වැඩ කරන්න දක්ෂයෝ නේ,  අපි ඔහේ ඇවිද ඇවිද නුවර නගරේ ඇවිද ඇවිද දවස ගෙවාගන්න ෆුල් ට්‍රය් ,  එකම එක තැනින් විසි පාරකට වඩා යනවා,  
අෆ්ෆා කොහොම හරි දවස ගෙවගත්ත. යන්තන් ඇති, මගුලට වඩා සිය දහස් ගානක් හොදය,  , හවස 2 ට විතර එයාව බස් ඒකට දාල මාත් ගෙදර ආව, ටික වෙලාවක් යන්න කලින් අම්මලත් ආව, 
" අස්වීම ගත්තද? " , නැ තාම මම ෆෝම් ටික දීල ආව, 
එතකන් ගත්ත ෆෝම් එකක් වත් අස්වීමක් වත් නැත. මම ගියපු මගුල ගැන අම්මල අද වෙනකම් වත් දන්නේ නැත. දන්නවනම් අද මම ජීවතුන් අතර ද නැත. 
අද වෙනකොට තත්වය වෙනස් වෙලාය,   අපට මෙසේ කාලය ගත කිරීමට  වෙලාවක් නැත, හැමදේම වෙනස් වෙලාය, නමුත් යාළුකම  එසේම පවතී, 
කාලය මැවූ වෙනසක අරුමේ,
ඇඩෙනවා තනි ඇහැට. 
මේ අතර අර මගේ කටු කාපු යාළුවා, මට එදා රෑ මැසේජ් කර කිවුවේ උගේ ලව් එක නතර කරන බවය.  මිනිහ පැය හයක කට්ටක් කාල. මේ ලදී මට මිනිහව නැවත මුණ ගැහුනා, අර කට්ට දීපු කෙල්ල එක්ක මිනිහ තාම ලව් එකේ, ......

0 comments:

Post a Comment

සිංහල බ්ලොග් කියවනය